Tuesday, May 26, 2009

Top Commenter Competition



I just add two new widgets to the blog - recent comments and top commenters.

Recent comments shows the 5 most recent comments on the blog.

Top commentors shows the people who have commented the most, and how many comments they've made. It only count the most recent 500 comments.

So, I've decided to hold (another competition).

On the 1st June, I will give a prize to the top commentor.
People who spam, etc. will not be counted.



For superstars the prize will be: Maktoob Nightgown and $120

For non-superstars the prize will be: $120 worth of furniture gifts (your choice)



(You don't need to sign up, you'll be automatically entered if you comment a lot :P)



Same rules as always, you must be a follower of the blog to be eligible!

65 comments:

aniita7 said...

Wow! wonderful Competition!!!! :D it's a great idea! :)

lipgloss_babe91 said...

OMG this widget is cool, id add one to my blog but no one ever comments lol xD i hope i get up there :D x

hakohearts (hako25) said...

Cool. Great idea!

iStylista said...

Yeah, 1st April? That already passed...

This is a nice idea to give back to us commenters who deserve it! Can't wait. ♥

lipgloss_babe91 said...

im guessing she means 1st june :/

Victoria said...

OMG!nice idea for competition!

disco_2 said...

ok im in! =)

Angela177 said...

Do you mean 1st of June? :)
BTW,good luck everyone! :))

angela177

Rachweee123 said...

LOL, I'm on the Top Commentor list thing xD

Anonymous said...

hey thats awesome.

xD

how do you know where to find out if your top commenter?

sorry i know i thick.


bluewhale-x

xxx

rosie333. said...

Wow! That's such a cool idea!

wwediva224 said...

Great idea

Gemma said...

That is an amazing idea!
x

disco_2 said...

can any1 pls tell me how many stardollars is a maktoob nightgown worth?

Mircalla said...

Great! What a wonderful idea :D

Graphic-Design aka Tom said...

So siked! ahh I'll probably be an epic fail and forget to comment even though I read this blog 24/7 :D

Stardolls Top Designers / thatgirlsophy said...

awesome! ill have to comment alot to catch up ;)

amelia321 said...

Great ideaa! xx :)

sammie1123 said...

WOW!!! I really REALLY wanna win that prize!

sahar-star said...

WOW
I like it!

rosie333. said...

Also what happened to our playlist?

arna-rut said...

Dude's stop acting like you forgot a part of your comment when infact you're just spamming.. Thats lame :S

smiliuxxx said...

wll i got to comment a lot ;]

<3 Sophie said...

Wow!

Fiona said...

Yeah, I meant June! My bad :P

love17 said...

This a gd idea XD

MollyMasquerade said...

brilliant competition fiona... I've been a fan of this blog for ages, its fantastic!!

Daisygirlz / Joyce said...

Wow, that's awesome!
That means I better log on to blogger more often :)
xx

AnnA-twilighter said...

Thats a great Idea!!
Good Luck everyone!!
x

MileyFan012 said...

This is a totally new and unique idea for a contest x It's different to all the other 'dress this person up' and 'enter a pic on tinypic' contests! Well Done :D

Sarah_Sugerplum said...

awesome! cool idea =D

MileyFan012 said...

What if you gave the other people on the top commentators list who didn't make it to numbefr 1, an extra raffle ticket each in your next raffle? hope u like my idea x

sd_is_da_best said...

ok!I'm in! gonna comment loads xx
sd_is_da_best

Sdnexttopmedoll said...

Theresss Loads Of Competitions now....hope i win doh :D xxxx

Madeline said...

Aww I hope I win!

sparklewand12 said...

Love the idea!!! I'm going to try my best!!!

Thanks xxx

Rit@ said...

The prizes are great, it was a graet ideia! ^^

Tebela said...

I'll try posting a bit more...But I don't think I will make it ;)

Good luck everyone :D

_M_A_D_1234 said...

That os a really great idea! Plus its really clever - it will clear up anything like mean comments or swearing etc.
Nice One, Fiona!

Maddyxx

sp_gc_ said...

i like the idea .... and i hope to win too

aniita7 said...

I would like to win too! ;) lol!

kiki_1994 said...

wow wiked idea and great prizes!

Lillyandmile/sarra said...

wow! gr8 comp but what does it mean by the last 500 comments? pelase explain?

rosie333. said...

I see that everyone is trying really hard! It's quite fun commenting, it encourages you to be more open and express yourself!

Angela177 said...

Now it'd better :)) BTW,I am so interested! These prices look so good! ;)

angela177 xx

rosie333. said...

I've seen so much spamming! It's so annoying but by moderation of comments it's becoming less frequent!

rosie333. said...

I think you mean priZes, angela177 (lol)

rosie333. said...

I've seen a few people who comment loads but are not followers! DON'T 4GET 2 FOLLOW!

Lillyandmile/sarra said...

when does this end?

rosie333. said...

1st of June is when this ends!

rosie333. said...

How do people manage 81 comments!?

mishka1997 said...

Cool! But,i have thouse!

Lillyandmile/sarra said...

o thanx rosie333 so 3 days left lol,finally there are no spams but when i look back at old posts i see loaaaddds lol lucky u can finally get rid of them fiona! :)

lipgloss_babe91 said...

lok i just checked the latest highest commenter 84 coments!!! how the hell :S

Lillyandmile/sarra said...

OMG how on earth did i manage to get over 100 comments?

aniita7 said...

I don't know .... but I love write comments! ♥ :D

aniita7 said...

before... I was afraid to make a comment..! Now I like to write what I think about the topics in the blog!
It's really nice!!!!! :D

aniita7 said...

I think this competition..ends tomorrow.. ! :D I will miss to make comments a lot!:(

rosie333. said...

The competition is tough!

Lillyandmile/sarra said...

yea me too

Sammybeatiful/Bea said...

kk

Sammybeatiful/Bea said...

i must say i do comment...but not always

Sammybeatiful/Bea said...

btw:cool!!!!!

Lillyandmile/sarra said...

^^ nice pic :)

喜洋洋 said...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...